دکتر مرتضی قادری متخصص ایمپلنت در تهران

دکتر مرتضی قادری، دندان‌پزشک، ایمپلنتولوژیست و متخصص جراحی لثه بیش از 20 سال است که در زمینه‌های گوناگون دندان‌پزشکی به درمان بیماران پرداخته‌اند.

دکتر مرتضی قادری متخصص ایمپلنت در تهران

دکتر مرتضی قادری، دندان‌پزشک، ایمپلنتولوژیست و متخصص جراحی لثه بیش از 20 سال است که در زمینه‌های گوناگون دندان‌پزشکی به درمان بیماران پرداخته‌اند.

دکتر مرتضی قادری، دندان‌پزشک، ایمپلنتولوژیست و متخصص جراحی لثه بیش از 20 سال است که در زمینه‌های گوناگون دندان‌پزشکی به درمان بیماران پرداخته‌اند. آنچه دکتر قادری را به‌عنوان بهترین متخصص ایمپلنت در تهران مطرح کرده، سال‌ها خدمت ایشان به بیمارانی است که از مشکلات دهان و دندان رنج برده‌اند. این خدمات از رسیدگی به مشکلات معمول دندانی شروع شد و با ایمپلنت دندان و جراحی‌های پیشرفته لثه ادامه یافت و همچنان ادامه دارد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

انواع روکش ایمپلنت دندان چیست 

استفاده از ایمپلنت دندان به عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته، توسط افرادی که به دنبال راه‌حلی ماندگار و طبیعی هستند، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. یکی از عوامل مهم در موفقیت ایمپلنت دندان، نوع و کیفیت روکش است. در این مقاله، به بررسی انواع روکش ایمپلنت دندان می‌پردازیم و بهترین آن را معرفی می‌کنیم.

 

انواع روکش ایمپلنت 

1. روکش پروتز دندان:
روکش پروتز دندان یکی از انواع روکش‌های است که برای ایمپلنت دندان استفاده می‌شود. این نوع روکش، با استفاده از مواد مصنوعی مانند پلیمرها یا سرامیک‌ها تهیه می‌شود. روکش پروتز دندان به دلیل وزن سبک و مقاومت در برابر فشار و حرارت، به عنوان گزینه‌ای مناسب برای افرادی که به دنبال راحتی و زیبایی هستند، شناخته می‌شود.

2. روکش زیرساخت فلزی:
این نوع روکش، که به عنوان روکش زیرساخت فلزی شناخته می‌شود، از فلزات مانند تیتانیوم یا آلیاژهای طبقه‌بندی شده استفاده می‌کند. این روکش به دلیل مقاومت بالا در برابر فشار و سایش، مناسب برای استفاده در مناطق با فشار بالا مثل فک بالا است. همچنین، زیرساخت فلزی به دلیل خواص بیولوژیکی خود و تطابق با بافت استخوان، به عنوان گزینه‌ای مناسب برای افرادی که به دنبال پایداری و ماندگاری بیشتر هستند، توصیه می‌شود.

3. روکش زیرساخت سرامیک:
روکش زیرساخت سرامیک نیز یک گزینه مناسب برای افرادی است که به دنبال زیبایی و طبقه‌بندی طبقات دقیق هستند. سرامیک‌ها با وجود وزن سبک و شفافیت، به عنوان گزینه‌ای مناسب برای افرادی که به دنبال ظاهر طبیعی و زیبایی هستند، شناخته می‌شود.

4. روکش های هیدروکسی‌آپاتیت:
روکش های هیدروکسی‌آپاتیت نسبت به سایر روکش‌ها خصوصیات بیولوژیکی بیشتری دارد. این نوع روکش با استفاده از موادی که با بافت استخوان تطابق دارد، تهیه می‌شود و در فرآیند استئوآینتگراسیون با استخوان تلفیق یافته و پایداری بیشتری را فراهم می‌کند.

با توجه به اینکه هر فرد نیازها و شرایط خود را دارد، بهترین نوع روکش برای هر فرد ممکن است متفاوت باشد. بنابراین، قبل از تصمیم گیری در مورد نوع روکش مناسب، بهتر است با دندانپزشک خود مشورت کرده و شرایط خود را با او مطرح کنید.

https://drmortezaghaderi.com/

  • ۰۳/۰۵/۱۸
  • مرتضی قاردی

انواع روکش ایمپلنت

روکش ایمپلنت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی