دکتر مرتضی قادری متخصص ایمپلنت در تهران

دکتر مرتضی قادری، دندان‌پزشک، ایمپلنتولوژیست و متخصص جراحی لثه بیش از 20 سال است که در زمینه‌های گوناگون دندان‌پزشکی به درمان بیماران پرداخته‌اند.

دکتر مرتضی قادری متخصص ایمپلنت در تهران

دکتر مرتضی قادری، دندان‌پزشک، ایمپلنتولوژیست و متخصص جراحی لثه بیش از 20 سال است که در زمینه‌های گوناگون دندان‌پزشکی به درمان بیماران پرداخته‌اند.

دکتر مرتضی قادری، دندان‌پزشک، ایمپلنتولوژیست و متخصص جراحی لثه بیش از 20 سال است که در زمینه‌های گوناگون دندان‌پزشکی به درمان بیماران پرداخته‌اند. آنچه دکتر قادری را به‌عنوان بهترین متخصص ایمپلنت در تهران مطرح کرده، سال‌ها خدمت ایشان به بیمارانی است که از مشکلات دهان و دندان رنج برده‌اند. این خدمات از رسیدگی به مشکلات معمول دندانی شروع شد و با ایمپلنت دندان و جراحی‌های پیشرفته لثه ادامه یافت و همچنان ادامه دارد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تعداد اقساط پرداخت هزینه ایمپلنت 
 

در صورتی که به دنبال راهی برای پرداخت هزینه ایمپلنت خود هستید، یکی از گزینه‌های موجود برای شما می‌تواند پرداخت اقساطی باشد. این روش به شما اجازه می‌دهد تا هزینه ایمپلنت خود را به صورت ماهانه یا در بازه‌های زمانی مشخص پرداخت کنید، به جای پرداخت یکجا و به صورت نقدی.

تعداد اقساط معمولاً براساس توافقات شما با مرکز پزشکی یا بیمارستان و یا شرکت‌های اعتباری تعیین می‌شود. این تعداد ممکن است بسته به شرایط مالی شما و همچنین توافقات مذاکره شده، متغیر باشد. بنابراین، برای اطلاعات دقیق‌تر و همچنین بررسی گزینه‌های مختلف پرداخت، پیشنهاد می‌شود با مرکز معتبر و متخصص در حوزه ایمپلنت دندانی مشورت کنید.

 

داشتن یک لبخند زیبا و مقرون به صرفه با شرایط پرداخت قسطی

ایمپلنت دندان یک درمان پر هزینه است و به همین سبب باید نسبت به مدیریت هزینه و انتخاب دکتر دندانپزشک و درمانگر خوب دقت کافی داشته باشید.

بسیاری از افراد به سبب هزینه های بالای دندانپزشکی به ویژه کاشت دندان امکان درمان مشکلات بی دندانی خود را ندارند و این امر موجب می شود در دراز مدت حتی دندانهای سالم خود را نیز از دست دهkد .

کلینیک دندانپزشکی موریتا با حضور متخصص ایمپلنت تهران دکتر مرتضی قادری شرایطی را فراهم اورده است که شما با هر بودجه ای بتوانید هزینه های کاشت دندان را پرداخت کنید.

شرایط پرداخت قیمت ایمپلنت بصورت قسطی در مرکز ایمپلنت تهران به گونه ای متناسب با توان پرداخت شما برنامه ریزی می شود که بتوانید به راحتی این درمان را انجام دهد و دیگر دغدغه بالا بودن هزینه ها را نداشته باشید.

در نظر داشته باشید بالابودن هزینه های دندانپزشکی عمدتا به سبب وارداتی بودن متریال و هزینه بالای تامین قطعات و تجهیزات این رشته است و این تصور که دندانپزشکان هزینه های بالا دریافت میکنند کاملا اشتباه است .

ما در مرکز تخصصی دکتر مرتضی قادری تمام تلاش  خود را برای شما انجام خواهیم داد تا بتوانید با کمترین هزینه ها و بهترین شرایط پرداخت اقساطی دوباره لبخند زیبای خود را بازیابید.

در نهایت، اگر تصمیم به پرداخت اقساطی برای هزینه ایمپلنت خود گرفته‌اید، حتماً شرایط و قوانین پرداخت را به دقت مطالعه کنید و از هر گونه نقطه‌ای که ممکن است برای شما نامطلوب باشد، قبل از امضای هرگونه توافقنامه، مطمئن شوید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی