دکتر مرتضی قادری متخصص ایمپلنت در تهران

دکتر مرتضی قادری، دندان‌پزشک، ایمپلنتولوژیست و متخصص جراحی لثه بیش از 20 سال است که در زمینه‌های گوناگون دندان‌پزشکی به درمان بیماران پرداخته‌اند.

دکتر مرتضی قادری متخصص ایمپلنت در تهران

دکتر مرتضی قادری، دندان‌پزشک، ایمپلنتولوژیست و متخصص جراحی لثه بیش از 20 سال است که در زمینه‌های گوناگون دندان‌پزشکی به درمان بیماران پرداخته‌اند.

دکتر مرتضی قادری، دندان‌پزشک، ایمپلنتولوژیست و متخصص جراحی لثه بیش از 20 سال است که در زمینه‌های گوناگون دندان‌پزشکی به درمان بیماران پرداخته‌اند. آنچه دکتر قادری را به‌عنوان بهترین متخصص ایمپلنت در تهران مطرح کرده، سال‌ها خدمت ایشان به بیمارانی است که از مشکلات دهان و دندان رنج برده‌اند. این خدمات از رسیدگی به مشکلات معمول دندانی شروع شد و با ایمپلنت دندان و جراحی‌های پیشرفته لثه ادامه یافت و همچنان ادامه دارد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

ایمپلنت دیجیتال  مراحل درمان و قیمت

ایمپلنت دیجیتال یک فناوری نوین در حوزه پزشکی است که به بیماران کمک می‌کند تا از عملکرد صحیح اعضای بدن خود بهره‌برده و به کیفیت زندگی بهتری دست یابند. این فناوری با استفاده از سنسورها و الکترودهای حساس، اطلاعات در مورد فعالیت‌های بدنی و عملکرد اعضا را جمع‌آوری کرده و آن‌ها را به صورت دیجیتال در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

مراحل درمان با استفاده از ایمپلنت دیجیتال عبارتند از:
1. مشاوره و ارزیابی: در این مرحله، پزشک متخصص با بیمار ملاقات می‌کند و تاریخچه بالینی و نیازهای بیمار را بررسی می‌کند. سپس، تصمیم مشترک برای نصب ایمپلنت دیجیتال گرفته می‌شود.
2. عمل جراحی: پس از تصمیم‌گیری، عمل جراحی برای نصب ایمپلنت دیجیتال انجام می‌شود. این عمل جراحی به صورت تحت برش و با استفاده از تجهیزات پزشکی مناسب صورت می‌گیرد.
3. نصب سنسورها و الکترودها: پس از عمل جراحی، سنسورها و الکترودهای حساس در نقاط استراتژیک بدن نصب می‌شوند. این سنسورها و الکترودها قادر به جمع‌آوری اطلاعات مربوط به فعالیت‌های بدن و عملکرد اعضا هستند.
4. تنظیمات و برنامه‌ریزی: پس از نصب سنسورها و الکترودها، تنظیمات و برنامه‌ریزی لازم برای جمع‌آوری و پردازش داده‌ها صورت می‌گیرد. این تنظیمات به صورت شخصی‌سازی شده برای هر بیمار انجام می‌شود.
5. پایش و بازخورد: پس از تنظیمات، اطلاعات جمع‌آوری شده به صورت پایش شده برای کاربر قابل دسترس است. همچنین، بازخوردهای لازم به کاربر در مورد عملکرد اعضا و فعالیت‌های بدن عرضه می‌شود.

قیمت ایمپلنت دیجیتال متغیر است و بستگی به عوامل زیر دارد:
1. نوع و کاربرد ایمپلنت: هزینه نصب چندین نوع از این فناوری، به تفاوت در کاربردها و قابلیت‌های آن‌ها بستگی دارد.
2. جامعه پزشکان: هزینه نصب و استفاده از این فناوری نباید فقط به هزینه نصب سخت‌افزار و نرم‌افزار بستگی داشته باشد، بلکه هزینه کاربران و پشتوانه پزشکان نباید در آن فراموش شود.
3. هزینه نگهداری: هزینه نگهداری و تعمیرات دوره‌ای بستگی به نوع سخت‌افزار و نرم‌افزار استفاده شده دارد.
4. هزینه آموزش: هزینه آموزش کاربران و پزشکان نباید در محاسبه قابل چشم‌پوشی باشد.

با توجه به عوامل فوق، قابل ذکر است که قیمت این فناوری متغیر است و به صورت شخصی‌سازی شده برای هر بیمار تعیین می‌شود. لذا، بهتر است قبل از تصمیم‌گیری در مورد نصب این فناوری، با پزشک معالج خود مشورت کنید.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی