دکتر مرتضی قادری متخصص ایمپلنت در تهران

دکتر مرتضی قادری، دندان‌پزشک، ایمپلنتولوژیست و متخصص جراحی لثه بیش از 20 سال است که در زمینه‌های گوناگون دندان‌پزشکی به درمان بیماران پرداخته‌اند.

دکتر مرتضی قادری متخصص ایمپلنت در تهران

دکتر مرتضی قادری، دندان‌پزشک، ایمپلنتولوژیست و متخصص جراحی لثه بیش از 20 سال است که در زمینه‌های گوناگون دندان‌پزشکی به درمان بیماران پرداخته‌اند.

دکتر مرتضی قادری، دندان‌پزشک، ایمپلنتولوژیست و متخصص جراحی لثه بیش از 20 سال است که در زمینه‌های گوناگون دندان‌پزشکی به درمان بیماران پرداخته‌اند. آنچه دکتر قادری را به‌عنوان بهترین متخصص ایمپلنت در تهران مطرح کرده، سال‌ها خدمت ایشان به بیمارانی است که از مشکلات دهان و دندان رنج برده‌اند. این خدمات از رسیدگی به مشکلات معمول دندانی شروع شد و با ایمپلنت دندان و جراحی‌های پیشرفته لثه ادامه یافت و همچنان ادامه دارد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 

ایمپلنت سوییسی یا همان ایمپلنت دندان سوییسی، یک فناوری پیشرفته در زمینه جایگزینی دندانهای گم شده است. این فرایند شامل جایگزینی دندان مصنوعی درون استخوان فک است و به عنوان یک روش دائمی برای جبران دندانهای گم شده استفاده می‌شود.

ایمپلنت‌های سوییسی معمولاً از تیتانیوم یا فولاد ضد زنگ ساخته می‌شوند و دارای ساختاری شبیه پیچ یا مهره هستند. این ساختار به صورت جراحی در استخوان فک جایگزین می‌شود و به وسیله پیچ بندی با استخوان به طور محکمی متصل می‌شود. سپس بر روی ایمپلنت، پروتز دندان مصنوعی قرار می‌گیرد.

 

 

ایمپلنت‌های سوییسی به دلیل کیفیت بالا و طراحی دقیق، مشهور و مورد توجه قرار گرفته‌اند. سوییس به عنوان یکی از کشورهای پیشرو در زمینه فناوری دندانپزشکی شناخته می‌شود و محصولات سوییسی در این حوزه شهرت بین‌المللی دارند.

این نوع ایمپلنت‌ها از جنبه‌های مختلفی مانند طراحی، دقت و دوام برجستگی دارند. همچنین، برای بسیاری از افراد مناسب هستند، اما در برخی موارد ممکن است نیاز به ارزیابی و مشاوره از طرف یک دندانپزشک داشته باشند.

پرسش‌های متداول:

1- چرا قیمت ایمپلنت‌های سوئیسی گران‌تر از ایمپلنت‌های کره‌ای است؟

کیفیت بالای ایمپلنت‌های سوئیسی در طول سال‌هایی که از ساخت آنها می‌گذرد، هر روز بیشتر و بهتر شده است. کمپانی‌های سوئیسی از نخستین شرکت‌های تولیدکننده ایمپلنت‌های دندان هستند. ایمپلنت‌های کره‌ای هم تاکنون پیشرفت زیادی در ساخت داشته‌اند، اما هنوز به پای ایمپلنت‌های سوئیسی نرسیده‌اند.

2- کدام برند ایمپلنت سوئیسی از بقیه بهتر است؟

بسیاری از برندهای ایمپلنت سوئیسی جزو برترین‌ها در دنیا هستند. اما برند اشترومن از غول‌های صنعت ساخت پروتزهای دندانی در دنیا است.

3- ایمپلنت‌های سوئیسی گران‌تر هستند یا ایمپلنت‌ها کره‌ای؟

ایمپلنت‌های سوئیسی از بهترین و باکیفیت ترین ایمپلنت‌ها در دنیا هستند. قیمت آنها هم از بسیاری از ایمپلنت‌های دیگر، از جمله ایمپلنت‌های کره‌ای بالاتر است.

سخن پایانی:

شاید با خواندن این مقاله پرسشی در ذهن شما پدید آمده که بالاخره کدام برند ایمپلنت سوئیسی را انتخاب کنم؟ در این زمینه، بهتر است انتخاب را به پزشک خود بسپارید. دندان‌پزشک شما با توجه به ویژگی‌های فک و دهان شما، بهترین و سازگارترین ایمپلنت‌ها را معرفی می‌کند. پس از آن، شما می‌توانید از بین گزینه‌ها، ایمپلنت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

برای تعیین نوبت معاینه و مشاوره، پیش از کاشت دندان، کافی است با همکاران ما در کلینیک تخصصی دکتر مرتضی قادری تماس بگیرید.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی